' (056) 376-90-90

 

РЕЖИМ РАБОТЫ

 

г. Днепропетровск,

 

' (067) 367-90-90

 

Пн-Пт с 09:00 до 18:00

 

ул. Рабочая, 23-В,1 этаж

' (099) 367-90-90

 

Сб-Вс: выходной

t-s@trade-s.dp.ua

 

 

Як обмінюватись первинними документами з контрагентами?

Для обміну всіма первинними документами (актами, рахунками, податковими накладними тощо) в електронному вигляді зі своїми контрагентами, виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Документообіг».
  2. Поставте позначку в полі «Використовувати тільки гарантовану доставку».
  3. Для перевірки з’єднання натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  4. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

 

Як налаштувати нову електронну пошту у програмі «M.E.Doc»?

Для того щоб налаштувати іншу поштову скриньку для роботи в програмі, виконайте наступне:

    1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта».
    2. У полі «Адреса» введіть нову електронну адресу та у полі «Пароль» вкажіть пароль до електронної пошти.

Зверніть увагу! Поля вводу параметрів серверів для вхідної та вихідної пошти заповняться автоматично для таких найпоширеніших поштових серверів: ukr.net; meta.ua; gmail.com.

  1. Після заповнення всіх параметрів електронної пошти перевірте, чи правильно здійснені налаштування. Для цього натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  2. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

 

Мої ключі постраждали під час атаки, що мені тепер робити?

Якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, ми пропонуємо перевидати їх БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».
Задля гарантування безпечного отримання та подальшого використання електронного цифрового підпису рекомендуємо звертатися особисто директору підприємства. 
При зверненні в представництво вам необхідно надати нові заявки в електронному вигляді (формат .pck) та в паперовому вигляді, підписані кожним із підписувачів. 
Також необхідно надати установчі документи підприємства, документ, що посвідчує вашу особу, та довіреність (у випадку, якщо звертається не директор підприємства). 
Додаткових документів надавати не потрібно.
Зверніть увагу! Необхідно заблокувати попередні сертифікати. Найшвидший спосіб - це блокування по парольному діалогу, якщо ви його знаєте звертайтесь за телефоном 096-102-37-66 (цілодобово).

Якщо ви НЕ ЗНАЄТЕ парольний діалог, ознайомтесь з детальним порядком блокування/скасування за посиланням - uakey.com.ua

Як завантажити сертифікати ЕЦП в програму M.E.Doc вручну?

Для завантаження сертифікатів ЕЦП виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати
  2. Оберіть Додати сертифікат (або Ctrl+I) на панелі інструментів. У відкритому вікні вкажіть шлях до каталогу, де зберігаються файли сертифікатів, які позначені піктограмою  ECP2та мають розширення файлу *.crt. Оберіть потрібний сертифікат (або декілька сертифікатів) та натисніть кнопку «Відкрити».
  3. Сертифікати автоматично з’являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із переліку, що випадає оберіть відповідальних осіб.

 Ознайомтесь з відеоінструкцією по завантаженню сертифікатів

Відправити Договір про визнання електронних документів

Відправити Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису

Що робити? Надходить квитанція, що податкова накладна з таким номером вже зареєстрована?

Вам необхідно виконати наступне:

  1. Відкрийте будь-яку вихідну податкову накладну.
  2. Оберіть Файл - Показати бланк.
  3. Оберіть Файл - Властивості.
  4. У відкритому вікні перейдіть у вкладку Додатково, оберіть місяць та у стовбцях Початок інтервалу та Кінець інтервалу вкажіть значення, наприклад 1000 та 2000.
  5. Натисніть кнопку "Зберегти" та відправте ПН на реєстрацію

Як підтягнути в "M.E.Doc" зареєстровані видані/отримані ПН?

Зробити це можливо двома способами:

  1. Скористайтеся функцією Звірка документів з ЄРПН, що знаходиться у модулі Первинний документ. 

Можна відправляти окремі запити через Довідка державних органів - Інформаційна довідка.

У мене ключі АЦСК "Україна", я не можу зайти на портал «Є-Дата».

Формат ключів, який підтримує портал «Є-Дата» http://e-data.gov.ua/, відрізняється від формату ключів АЦСК «Україна». Для того щоб мати можливість використовувати ключі та сертифікати, видані АЦСК «Україна», на порталі «Є-Дата», Вам необхідно виконати їх конвертацію.
Для конвертації необхідно завантажити архів «KeyConverterSetup.zip», розпакувати його та у створеному каталозі «KeyConverterSetup» запустити програму конвертації «KeyConverter.exe».

Як додати дані про контрагента у програму M.E.Doc?

Виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ Довідники – Контрагенти.
  2. Створіть групу контрагентів, обравши Файл – Додати групу контрагентів.
  3. Додайте нового контрагента Файл – Додати контрагента.
  4. У вікні, що відкрилося, заповніть усі поля та натисніть кнопку ОК.

Як додати сертифікат контрагента у програму M.E.Doc?

Виконайте наступне:

  1. Завантажте сертифікат вашого контрагента на свій персональний комп’ютер.
  2. Увійдіть у розділ Довідники – Адресна книга – Контрагенти
  3. Натисніть Файл – Додати адресата. У відкритому вікні, натиснувши кнопку  оберіть свого контрагента. У цьому ж вікні натисніть кнопку «Керування сертифікатами».
  4. У вікні, що відкрилося, «Вибір сертифіката» додайте сертифікат свого контрагента, натиснувши кнопку  .
  5. По завершенню натисніть ОК.