' (056) 376-90-90

 

РЕЖИМ РАБОТЫ

 

г. Днепропетровск,

 

' (067) 367-90-90

 

Пн-Пт с 08:00 до 18:00

 

ул. Рабочая, 23-В,1 этаж

' (099) 367-90-90

 

Сб-Вс: выходной

t-s@trade-s.dp.ua

 

 

Як обмінюватись первинними документами з контрагентами?

Для обміну всіма первинними документами (актами, рахунками, податковими накладними тощо) в електронному вигляді зі своїми контрагентами, виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Документообіг».
  2. Поставте позначку в полі «Використовувати тільки гарантовану доставку».
  3. Для перевірки з’єднання натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  4. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

 

Як налаштувати нову електронну пошту у програмі «M.E.Doc»?

Для того щоб налаштувати іншу поштову скриньку для роботи в програмі, виконайте наступне:

    1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта».
    2. У полі «Адреса» введіть нову електронну адресу та у полі «Пароль» вкажіть пароль до електронної пошти.

Зверніть увагу! Поля вводу параметрів серверів для вхідної та вихідної пошти заповняться автоматично для таких найпоширеніших поштових серверів: ukr.net; meta.ua; gmail.com.

  1. Після заповнення всіх параметрів електронної пошти перевірте, чи правильно здійснені налаштування. Для цього натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  2. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

 

Як завантажити сертифікати ЕЦП в програму M.E.Doc вручну?

Для завантаження сертифікатів ЕЦП виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати
  2. Оберіть Додати сертифікат (або Ctrl+I) на панелі інструментів. У відкритому вікні вкажіть шлях до каталогу, де зберігаються файли сертифікатів, які позначені піктограмою  ECP2та мають розширення файлу *.crt. Оберіть потрібний сертифікат (або декілька сертифікатів) та натисніть кнопку «Відкрити».
  3. Сертифікати автоматично з’являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із переліку, що випадає оберіть відповідальних осіб.

 Ознайомтесь з відеоінструкцією по завантаженню сертифікатів

 

Що робити? Надходить квитанція, що податкова накладна з таким номером вже зареєстрована?

Вам необхідно виконати наступне:

  1. Відкрийте будь-яку вихідну податкову накладну.
  2. Оберіть Файл - Показати бланк.
  3. Оберіть Файл - Властивості.
  4. У відкритому вікні перейдіть у вкладку Додатково, оберіть місяць та у стовбцях Початок інтервалу та Кінець інтервалу вкажіть значення, наприклад 1000 та 2000.
  5. Натисніть кнопку "Зберегти" та відправте ПН на реєстрацію

Як підтягнути в "M.E.Doc" зареєстровані видані/отримані ПН?

Зробити це можливо двома способами:

  1. Скористайтеся функцією Звірка документів з ЄРПН, що знаходиться у модулі Первинний документ. 

Можна відправляти окремі запити через Довідка державних органів - Інформаційна довідка.

У мене ключі АЦСК "Україна", я не можу зайти на портал «Є-Дата».

Формат ключів, який підтримує портал «Є-Дата» http://e-data.gov.ua/, відрізняється від формату ключів АЦСК «Україна». Для того щоб мати можливість використовувати ключі та сертифікати, видані АЦСК «Україна», на порталі «Є-Дата», Вам необхідно виконати їх конвертацію.
Для конвертації необхідно завантажити архів «KeyConverterSetup.zip», розпакувати його та у створеному каталозі «KeyConverterSetup» запустити програму конвертації «KeyConverter.exe».

Як додати дані про контрагента у програму M.E.Doc?

Виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ Довідники – Контрагенти.
  2. Створіть групу контрагентів, обравши Файл – Додати групу контрагентів.
  3. Додайте нового контрагента Файл – Додати контрагента.
  4. У вікні, що відкрилося, заповніть усі поля та натисніть кнопку ОК.

Як додати сертифікат контрагента у програму M.E.Doc?

Виконайте наступне:

  1. Завантажте сертифікат вашого контрагента на свій персональний комп’ютер.
  2. Увійдіть у розділ Довідники – Адресна книга – Контрагенти
  3. Натисніть Файл – Додати адресата. У відкритому вікні, натиснувши кнопку  оберіть свого контрагента. У цьому ж вікні натисніть кнопку «Керування сертифікатами».
  4. У вікні, що відкрилося, «Вибір сертифіката» додайте сертифікат свого контрагента, натиснувши кнопку  .
  5. По завершенню натисніть ОК.